piątek, 14 grudnia 2012

Prolog .

               Lipiec 2009 rok 

" Dlaczego dałam się namówić ?! " pomyślałam wściekła idąc przez korytarz . Znam powód - jeśli nie pomogę przy durnych przesłuchaniach nie będę mogła za darmo ćwiczyć w sali koncertowej . W rękach trzymałam pudełko w którym znajdowały się karty zgłoszeń . W całym budynku roiło się od chłopaków , w powietrzu unosił się zapach około tysiąca zmieszanych rodzajów męskich perfum . Głowa mnie już od tego bolała . Mimo , że na korytarzu było mnóstwo napakowanych gości żaden nie zaproponował mi pomocy . Czy to takie trudne ? " Nie za ciężko ci ? Daj ja to wezmę " dla gościa który ledwo mieści mięśnie w koszulce to nie powinien być problem - a jednak . W końcu doszłam do stolika i z ulgą walnęłam na niego pudełko . Moja koleżanka , Oliv podskoczyła :
- Delikatniej - powiedziała wyciągając kartki z kartonu , rzuciłam jej mordercze spojrzenie 
- Tyle tu facetów a ja musiałam to targać . Nie denerwuj mnie - mruknęłam i siadłam koło niej . Oliv nigdy w życiu nie poszłaby po to pudło , jest typem dziewczyny delikatnej . To całe przesłuchanie uważa za jeden wielki flirt . Pewnie właśnie dlatego założyła kusą , obcisłą , różową tunikę w kwiatki i kremowe sandałki na koturnie . Ja ubrałam te ciuchy . I miałam w nosie czy jakiś facet zwróci na mnie uwagę czy nie . Mimo mojej nie chęci sporo chłopaków ( ku niezadowoleniu Oliv ) posyłało mi zalotne uśmiechy , które ja ignorowałam . Ślęczałyśmy przy tym stoliku jakieś 3 godziny zapisując każdego chłopaka . Miałam tego dość ale Oliv była zachwycona - miała już jakieś 10 numerów od kolesi . W pewnym momencie skończyły się piszące długopisy . Po postawie Oliv wywnioskowałam , że znowu ja muszę po nie iść . Poszłam do recepcji i wzięłam pudełko długopisów . Postanowiłam iść jeszcze po picie więc skierowałam się do korytarza który prowadził do pokoju sprzątaczek - obok był automat . Skręciłam za róg i usłyszałam jak ktoś śpiewa "Lately" Steviego Wondera . Zatkało mnie , zaczęłam iść szybko żeby zobaczyć chłopaka który tak pięknie śpiewa . Skręciłam za ostatni róg i właśnie w tym momencie walnęłam w coś głową , a raczej kogoś . Upadłam na ziemię a wszystkie długopisy rozsypały się :
- Przepraszam , nie chciałem ! - usłyszałam spanikowany głos , spojrzałam w górę .
Nade mną stał chłopak o niesamowitym uśmiechu i pięknych oczach , zaczęłam wpatrywać się w nie jak zaczarowana ale widząc jego znaczący uśmiech szybko wstałam :
- Nic nie szkodzi , mogłam uważać - powiedziałam , nie mogłam oprzeć się pokusie patrzenia w te piękne oczy więc zaczęłam zbierać długopisy
- Pomogę ci - rzucił dziarsko i kucnął wkładając długopisy do pudełka .
Chłopak cały czas mi się przyglądał a ja jemu , musiałam przerwać ciszę :
- To ty śpiewałeś " Lately " ? - spytałam a chłopak kiwnął głową 
- Tak , bardzo fałszowałem ? - zapytał z uśmiechem
- Nie , wręcz przeciwnie - powiedziałam i pewnie się zarumieniłam - nienawidzę tego 
- Dzięki , mam nadzieję , że chociaż przejdę 1 etap - zaśmiał się 
- Założę się , że przejdziesz więcej niż jeden etap - powiedziałam i wstałam wkładając ostatnie długopisy do pudełka , chłopak też wstał 
- Wątpię ale dziękuję za komplement - uśmiechnął się - Jeszcze te - dodał i włożył kilka długopisów do kartonu 
- Dzięki . Ja już pójdę muszę pomóc wprowadzać kandydatów do sali - powiedziałam 
- Ooo to pójdę z tobą . I ja to wezmę - powiedział i zabrał ode mnie pudełko dotykając mojej ręki . Przeszedł mnie dreszcz jakiego nigdy nie czułam . I jeszcze to spojrzenie tych pięknych , zielonych oczu . 



Krótko ale rozdziały będą dłuższe ;p 
Z dedykacją dla Stryjenki Love i Mamy Chrzestnej Ani ;**
Mam nadzieję , że się podoba ^^
Kocham was <3333

13 komentarzy:

  1. tak dla twojej informacji zaczelam czytac poprzednie opo pozno ... ala to od poczatku :) fajnie sie zaczyna , dawaj next :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu 8P
    No ja... Bo... Normalnie... Ech...
    Brak mi słów ;)
    To jest Niesamowite!!!
    A to dopiero prolog!
    Zakochałam się ;D
    Jestem tego pewna, że to opowiadanie odniesie ogromny sukces!
    I ja to mówię!
    Kocham Cię moja Kasiu ;****
    I czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już mi się podoba
    ja chcę już rozdział nr 1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhh ;***
    Zapowiada się świetnie ;***
    I juz chcę rozdział !!! :***

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha ;D
    jeszcze latać po dlugopisy musiała ;D
    a tamte se leniuchowała, świnia jedna ;D
    i oo ;D proszę bardzo ;D
    baaardzo mi się podoba ;)
    czekam na nn! ;D


    http://likeasweets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaaaaa dostałam deda :3 ty wiesz co stryjenko? pochwalę ci się xd KARNEGO DZIŚ STRZELAŁAM I TRAFIŁAM XD
    no to dawaj nexta, po prolog zajee ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie się zaczyna:)
    Czekam na rozdziały:)
    Prolog jest bajeczny, a ta akcja dzieje się
    na przesłuchaniach do The Wanted?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczyna się ciekawie :)
    Juz nie mogę doczekać sie pierwszego rdz!
    Pisz szybko i weny ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ba jak mi się to podoba ^^
    Kocham następne <3
    Pisz szybko :3

    P.S. Można wykonawcę tej piosenki ?? :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie się zapowiada!
    dziewczyna na posyłki ;p
    weny!
    http://story-the-wanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny prolog.
    Czekam na pierwszy rozdział :DD
    Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aa przesłuchania!
    Aa początek The Wanted!
    Bo mam rację prawda? ;DD
    Następny poproszę ;** ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. awh. i już prolog mi się podoba.
    dawaj pierwszy rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń