wtorek, 25 grudnia 2012

Rozdział 3

Chłopaki wybrali oczywiście najlepszy klub w mieście , dlatego gdy podjechaliśmy pod budynek stanęliśmy w korku :
- Musimy chwilę poczekać bo stuknęły się dwa auta . Góra 15 minut - poinformował nas kierowca 
- Bonnie zamień się ze mną miejscami . Obczaje z Maxem jakieś dziewczyny - poprosił Jay robiąc słodkie oczka na co ja wywróciłam z uśmiechem oczami i przesiadłam się . W momencie gdy się podniosłam samochód ruszył a ja runęłam nie na miejsce Jaya , tylko na osobę obok - Nathana . Wylądowałam na jego kolanach , wytrąciłam mu z ręki telefon i zatrzymałam swoją twarz jakieś 5 centymetrów przed jego twarzą , prawie się pocałowaliśmy . Nathan spojrzał mi głęboko w oczy a ja szybko potrząsnęłam głową :
- Przepraszam ! - powiedziałam ze śmiechem 
- Nie szkodzi - powiedziałam z uśmiechem i objął mnie talii dając mi do zrozumienia gdzie mam siedzieć , rozejrzałam się po podłodze 
- Nathan twój telefon ... - powiedziałam i schyliłam się .
W momencie gdy sięgałam po komórkę jej wyświetlacz się zaświecił , sms . Na tapecie zobaczyłam jakąś dziewczynę w męskiej koszulce - blondynka , ładna ale trochę plastikowa . Zobaczyłam też fragment smsa :

" Dziewczyna ?! Wybraliście dziewczynę ?! I na dodatek ją znasz ?! Już jej nie lubię !   -,- Idziecie z nią do klubu a ja nie mogę cie pilnować ! Masz z nią nie tańczyć , jasne ?! Bo jak .... "

Dobrze , że umiem szybko czytać . Udałam , że poprawiłam buta i podniosłam telefon , podałam go Nathowi :
- Trzymaj , mam nadzieję , że nic mu nie jest - powiedziałam a Nathan posłał mi kolejny niesamowity uśmiech . Obejrzał telefon , odblokował i zaczął czytać . Obserwowałam uważnie jego reakcję - zaśmiał się pod nosem , zrobił minę " ahh i tak to zrobię " i ... wyłączył telefon . 
Gdy tylko wyłączył telefon zaczął z nami normalnie gadać i żartować . Ja zastanawiałam się kim była dziewczyna z tapety i ze smutkiem stwierdziłam , że to pewnie jego dziewczyna . To normalne , że taki chłopak jak Nathan ma kogoś ale miałam nadzieję , że jest sam . Nagle dotarło do mnie , że jestem zazdrosna . Zażenowałam się własnym tokiem myślenia . Widziałam go w życiu raz , teraz widzę drugi i już coś do niego mam ? . W końcu dotarliśmy do klubu , weszliśmy tylnym wejściem . Gdy tylko przekroczyłam próg budynku uderzył mnie zapach alkoholu , potu i perfum . Podeszliśmy do baru , chłopaki od razu zamówili jakieś drinki i zapłacili za nie , ja wpatrywałam się w meni z drinkami . Tom objął mnie ramieniem :
- Nie wiesz co wybrać ? - spytał
- Nie bardzo . Polecisz mi coś ? - spytałam a Tom odłożył kartę , którą trzymałam 
- Cosmopolitan dla tej Pani - powiedział do barmana podając mu pieniądze i w tym momencie jakaś dziewczyna porwała go do tańca . 
Kelner podał mi drinka i razem z Jayem , Maxem , Sivą i Nathem poszliśmy siąść przy stole . Gadaliśmy , śmialiśmy się , planowaliśmy balangi w trasie . W pewnym momencie do chłopaków podeszły klubowe dziewczyny z prośbą o taniec . Miały za zadanie naciągać facetów na drogie drinki , a że były brzydkie ale za to cycate - nosiły maski i kuse ciuchy . Naturalnie każdy zerwał się z krzesełka i skierował się od razu na parkiet . Do Nathan podeszła farbowana ruda z wielkimi cyckami ściśniętymi czarną , obcisłą kiecką :
- Zatańczysz ze mną ? - spytała pochylając się nad nim tak , żeby zawartość jej stanika była dla niego wyraźnie widoczna 
- Niee dzięki , mam z kim tańczyć - powiedział i wstając złapał mnie za rękę po czym pociągnął mnie na parkiet . 
W momencie gdy wmieszaliśmy się w tłum zaczęło lecieć " Gagnam style " zaczęłam się śmiać widząc jak rozochoceni ludzie już szykują się do tańca albo pokazują jak "wspaniale" go tańczą . Odwróciłam się w stronę Nathana i zobaczyłam , że on też wyciąga ręce przed siebie z głupim uśmiechem :
- Umiesz to tańczyć ? - spytałam przez śmiech 
- No pewnie ! A ty nie ? - spytał udając ogromny szok 
- Nigdy nie trafiłam na dobrego nauczyciela - powiedziałam a Nathan zrobił chytrą minę 
- To ja cie nauczę ! - wykrzyknął dzielnie .
Obrócił mnie tyłem do siebie i objął mnie od tyłu łapiąc za dłonie :
- Ręce trzymasz tak ... - zaczął układając je tak jakbym trzymała lejce 
- A nogami robisz tak ... - powiedział i zaczął tańczyć . Powtórzyłam po nim :
- Widzisz ? Umiesz ! - wykrzyknął radośnie .
Całą piosenkę tańczyłam jak mnie nauczył Nathan śmiejąc się do rozpuku . Po "Gagnam style " nastała chwila przerwy , żeby ludzie odetchnęli :
- Nathan ja idę usiąść , brzuch mnie boli ze śmiechu - powiedziałam ciągle chichocząc     
- No weź .. - zaczął a w głośnikach rozległ się dźwięk muzyki typowej dla par 
- Odpoczniesz teraz - powiedział i wyciągnął rękę w moją stronę 
- Zatańczysz ze mną Bonnie ? - spytał słodko a ja od razu podałam mu dłoń .
Nathan objął mnie w talii a ja zarzuciłam mu ręce na szyję , Nath zaczął się pochylać nade mną . Już myślałam , że chce mnie pocałować i już miałam odwracać głowę ale on tylko sprawił , że stykaliśmy się czołami . Był bardzo blisko - za blisko :
- Bonnie ? - powiedział nagle
- Tak ?
- Co mi dasz za niesamowitą lekcje tańca ? - spytał a ja parsknęłam śmiechem odsuwając się od niego 
- Pokazałeś mi kroki a nie dałeś lekcji tańca - powiedziałam a on znowu pochylił się , żebyśmy stykali się czołami 
- No weź ... coś mi się należy - zamruczał a ja wywróciłam oczami
- No dobra a co byś chciał ? - spytałam o on uśmiechnął się chytrze 
- Całusa ... - szepnął a ja otwarłam szeroko oczy 
- Okey - rzuciłam i cmoknęłam go w policzek , zrobił minę " Are fuck kidding me ? "
- No co ? To był całus ! - zaśmiałam się a jego twarz znalazła się nagle centymetr od mojej 
- Nie o takiego mi chodziło ... Chciałem innego - powiedział 
- Skoro tak bardzo chcesz mojego całusa to sam mnie pocałuj - powiedziałam to dla żartu .
Nagle Nathan pochylił się nade mną i namiętnie pocałował ... 




Ja pierdole xD Ale dojebałam na koniec ! ;D 
Taki trochę spóźniony prezent na święta ;)
Mam nadzieję , że wam się podoba bo ja jestem zadowolona ;p
Dziękuję za 15 komentarzy pod każdym dodanym rozdziałem ^^
Jesteście boskie ! ;***
Kocham was laski ♥♥♥♥♥♥   

16 komentarzy:

  1. ooołł ;D
    dobry rozdział! ;D
    dawaj nn! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiscie dojebalas!
    Dawaj next ->

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAA! JAKI KONIEC *.*
    dawaj nexta stryjenko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. super rozdział
    a końcówka wymiata
    dawaj następny

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty ;D;*
    Ciekawe co to za laska ;>
    Ale Nath i tak jej nie posłuchał xD
    Końcówka mega ;)
    Nexta poproszę ;)
    Kocham ;** ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniec po prostu cudowny :**
    Dawaj szybko następny.
    Zapraszam również do mnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny :)
    bardzo dziękuję za tak udany prezent !
    czekan ma next :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Końcówka jest boska :D
    Mmm szykuje się coś baaardzo ciekawego
    Zwłaszcza ze względu na tą laskę, z ktr pisał Nath ;P
    Prezent jak najbardziej ci się udał :)
    Ale mam nadzieję, że szybko dodasz następny wspaniały rdz! :P
    Weny ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja Cię za ten koniec to zabiję!!!!
    Chcesz żebym wrzodów jakiś dostała czy cóś???!!!!
    Bo chyba raczej to cóś!
    Chcesz mnie do grobu wpędzić!
    I bardzo dobrze Ci to idzie bo już czuję jak mnie serce kuje coraz częściej gdy czytam Twoje rozdziały!
    Ech... Spokój... Spokój...
    Nie zmienia to oczywiście faktu że rozdział jest Bosko REWELACYJNY :)
    I ja potrzebuję kolejnego :D
    Kocham Cię moja Kasiu ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwiz się, że 15 komentarzy ;* ?!
    Pod tak boskimi rozdziałam ;*** !
    Ahh a ten to juz wgl zajeebisty ;***
    Ale kim jest ta Blondi -.- ?!
    Masz się jej szybko pozbyć ;* ;D !
    Czekam z niecierpliwością na next'a ;***

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. o żesz w mordę..
    ale końcówka .!!!!
    Boskie <3
    Już kocham te opowiadanie :*
    Coś czuję że ta dziewczyna to będzie Jess :)
    Pisz szybko kolejny :3

    OdpowiedzUsuń
  12. zostalas nominowana :
    http://sydneyandnathanforever.blogspot.com/2012/12/liebster-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurde ...
    Jakie zakończenie ^^
    Ja tu zaraz nie wytrzymam jeśli w trybie natychmiastowym nie dodasz nexta ! ; pp

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAA... !
    on ma dziewczynę ? czy nie ? pisz !
    POLECAM I ZAPRASZAM !
    http://twgbkarollla.blogspot.com/2012/12/rozdzia-4.html

    OdpowiedzUsuń
  15. no co ? DOBRY KONIEC DOJEBAŁAŚ ! WIĘCEJ TAKICH !!

    OdpowiedzUsuń
  16. whoa ? ! :o
    a co z tą jego dupencją ? :D
    weź wywieź ją do ciepłych krajów . ;|
    niech suka leci z bocianami . xdd
    nosz kurwa spłonie ! :D
    rozdział zaisty , a zakończenie jest genialne . ;)
    ale ta picza ma spłonąć zrozumiano ? ;>
    no i więcej rozdziałów ! :p
    kocham cię ty mój BBB . ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń