poniedziałek, 28 stycznia 2013

Informacja .

Dziewczyny bardzo was przepraszam ale ... chyba w tym tygodniu nie dam rady dodać rozdziału .... Tak wiem , jestem chamska bo zakończyłam w takim momencie i każe wam czekać ; /
Naprawdę przepraszam ! 
Wena mnie opuściła i chyba muszę zrobić sobie krótką przerwę , obiecuję że dodam rozdział gdy tylko coś mi wpadnie do głowy .
Mam nadzieję , że mi wybaczycie ....
Kocham was moje drogie !!! ♥♥♥♥♥

Zostałam nominowana przez Adę do Liebster Awards ! 
Dziękuję bardzo :********


Pytania:

1. Ile masz lat?
1 maja : 16 ;D 
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać książki ;]
3. Jak się zaczęła twoja historia z The Wanted?
Moja najlepsza przyjaciółka kupiła Bravo w którym były wszystkie boysbandy i ... strasznie spodobał jej się Nathan no i tak się zaczęło ;)
4. Od kiedy piszesz opowiadania?
Jakoś od 2012 roku .
5. Ulubiona potrawa?
Eeee ... pierogi ? Naleśniki ? xD
6. Grasz na jakimś instrumencie?
Oczywiście - na nerwach moich nauczycieli ;D
7. Ulubiony kolor?
Niebieski .
8. Kto jest najważniejszy w twoim życiu.
O boże ... chyba mama , ale też moją najlepsza przyjaciółka .
9. Masz zwierzątko?
Młodszego brata . 
10. Czy masz drugie imię? Jeśli tak to jakie?
Mam .... Sylwia .
11. Co daje ci pisanie?
Mega satysfakcję ^^

4 komentarze:

  1. spoko ;D
    wena nie zawsze dana człowiekowi !
    poczekamy <3 ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe jestem starsza o jeden dzień :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutam się ;c
    Ale rozumiem Cie, bo każdy może mieć w końcu pewne zacięcie i nie mieć weny, ani pomysłu...
    Ale ja będę czekała ile będzie trzeba :)
    Czekam cierpliwe i życzę nadejścia weny ;***

    Zapraszam również do mnie:
    http://thewanted-and-rosalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ooooommm smuuuutnooo...:(
    tak zagladalam codziennie myslac ze moze cos dodasz, jakiegos nexta. ale spokojnie, odetchniesz i wena sama powroci, a ja poczekam :)
    3mam kciukasy !
    a tymczasem zapraszam do mnie ;) :
    http://wantedowe-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń