czwartek, 31 stycznia 2013

Rozdział 16

Szybko wyciągnęłam z torebki szminkę i podeszłam na Nathana . Leżał na boku więc kazałam mu usiąść , gdy to zrobił siadłam na nim okrakiem i ściągnęłam mu koszulkę . Potem ściągnęłam swoją i dałam mu do ręki moją niespodziankę :
- Co to ?
- Zobacz .
Nathan otworzył ją :
- Szminka ?
- Nie taka zwykła szminka .
- Co w niej takiego niezwykłego ? 
Zabrałam mu ją i pomalowałam sobie nią usta po czym oddałam mu ją :
- Zliż - powiedziałam a on po chwili wahania zrobił co kazałam 
- Mmmmmm ... czekolada - mruknął zadowolony .
Otworzył szminkę i kazał mi się położyć , siadł na mnie okrakiem i zaczął po mnie malować . Po chwili stwierdził , że mój stanik mu przeszkadza więc się go pozbył . Po 10 minutach mój dekolt był pokryty różnymi napisami typu "sexy girl " albo "i love my baby". Pomiędzy moimi piersiami zaczynała się strzałka biegnąca przez mój brzuch do podbrzusza . Gdy Nathan pozbył się całej szminki z mojego ciała zaczęliśmy się całować i nawzajem rozbierać . Jego ręce błądziły po całym moim ciele . W końcu Nathan wszedł we mnie , jęknęłam z rozkoszy . Po pół godzinie opadliśmy na łóżku dysząc . Siadłam na łóżku i spięłam włosy w luźnego koka bo było mi gorąco . Postanowiliśmy sobie jeszcze posiedzieć więc założyłam koszulkę Natha , on leżał do pasa przykryty kołdrą tak jak ja . Gadaliśmy o wszystkim i o niczym , po jakimś czasie położyłam się obok niego a on objął mnie ramieniem :
- Kocham cie Bonnie ...
- Też cie kocham .
Po jakimś czasie Nathan zasnął , ja odpłynęłam niedługo po nim .


Rano pobudka o tej samej co zwykle , poszłam do siebie i ubrałam czarne leginsy , koszulkę z etykietką Jacka Danielsa i conversy . Chłopaki cały dzień śpiewali , w radiu , w telewizji a potem jeszcze na koncercie . Wieczorem Nathan padł na łóżko więc tym razem ja obsługiwałam szminkę . 



Następnego dnia o 9.00 mieliśmy zebranie , okazało się , że chłopaki przez najbliższy tydzień siedzą w studiu i chodzą na sesje więc my mamy opanowywać nowe piosenki . Udało się wynegocjować aby dziś mieć wolne więc wybrałam się z Nathanem do kina na "Skyfall" . Założyłam szybko te ciuszki i poprawiłam makijaż . Chłopak ubrał się tak , żeby nie wzbudzać sensacji a mimo to poznało go kilka fanek . Gdy siedzieliśmy już w kinie Nath objął mnie ramieniem i zaczęliśmy oglądać . Film bardzo mnie ciekawił - w przeciwieństwie do Nathana . Podczas gdy ja z szeroko otwartymi oczami wpatrywałam się w ekran on całował mnie po szyi , bawił się moim łańcuszkiem albo bransoletkami . Gdy zwracałam mu uwagę uspokajał się ale po jakimś czasie znowu coś mi robił . Gdy wyszliśmy z kina okazało się , że pamiętam połowy filmu a Nathan w ogóle nie wie co się działo :
- Bardziej interesujesz mnie ty ! - ciągle to powtarzał .
W końcu wyszło tak , że widziałam się z Nathanem tylko wieczorem albo wcale , bo miał jakieś spotkania a ja nie mogłam z nim iść . Zaczęłam za nim tęsknić mimo , że był tak blisko . Gdy tylko miałam okazję aby się z nim spotkać bo miał chwilę wolnego to uciekałam chłopakom z próby . Oczywiście obrywało mi się o to ale to nie miało znaczenia . W piątek Nathan przyszedł wcześniej , siedzieliśmy na kanapie a ja bawiłam się jego włosami , widziałam że był jakiś zamyślony :
- Co jest ?
- Nieee nic ... 
- Nie kłam , przecież widzę - powiedziałam a on przygryzł wargę
- Muszę jechać na galę , nie będzie mnie przez weekend . Prosiłem Scootera ale nie pozwolił mi cię zabrać . Przepraszam ... - powiedziałam a mi zrobiło się strasznie przykro 
- Nie no nie szkodzi , przecież to nie twoja wina ... - mruknęłam a on mocno mnie przytulił
- Wierz mi , że wolałbym zostać tu z tobą .
- Wiem Nathan ...
- Kocham cie , pamiętaj o tym .
- Nie mogłabym zapomnieć , też cie kocham .
Pomogłam mu się spakować a potem poszliśmy spać .
Następnego dnia odwiozłam z chłopakami na lotnisko chłopaków z "The Wanted" . Pożegnałam się ze wszystkimi , oczywiście najtrudniej było się rozstać z Nathanem :
- Wracam za 2 dni , chyba nic nie zbroisz , prawda ? - zaśmiał się 
- Będę grzeczna skarbie , obiecuję ! A teraz idź już , spóźnisz się na samolot . Kocham cie Nathan !
Pocałowaliśmy się ostatni raz na pożegnanie . Pojechałam z chłopakami do sali gdzie ćwiczyliśmy , próba trwała prawie 4 godziny . Podczas krótkich przerw pisałam z Nathanem . Już za nim tęskniłam :
- Bonnie idziesz z nami wieczorem do klubu ? - spytał Luke uśmiechając się do mnie 
- No nie wiem ...
- No weź , jak chłopaki wrócą to cały czas będziesz z nimi . Pójdź chodź raz z nami - odezwał się perkusista
- No dobra , pójdę z wami .        


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie jestem nim zachwycona bo trochę krótki ale tragedii też nie ma ...
Tak więc witam po krótkiej przerwie ;p
Myślę , że kolejny rozdział was zaskoczy !
O ile dam radę go napisać ...
Dajcie znać czy się podoba ;)
Kocham was laski ♥♥♥♥♥♥

18 komentarzy:

  1. huhheuehueheu ;D
    spoko ! :D
    czekam na nexta...

    OdpowiedzUsuń
  2. Booski jak zwykle ;*** ♥♥♥ !
    Haah no niezłą zabawę mieli z tą szminką ;*** ♥♥♥ !
    Biedna Bonnie przez 2 dni sama ;(
    Mam nadzieję, że ten Luke nic nie zbroi w tym klubie !
    A no i Bonnie również ;*** !
    Czekam na next'a ;***
    Weny ♥♥♥ !

    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. ciiii, nie widziałam tego pierwszego dania pod tym jakże zajebistym rdz!
    też bym chciała taką szminkę ^^
    i takim uroczym Nathanem też bym nie pogardziła ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry jest! nie przeżywaj! :D a przy okazji chciałam zaprosić Cię na mojego bloga http://sokissmeandtellmeimtheone.blogspot.com/ mam nadzieję, że zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział ; d
    Czekam na nn .
    Zapraszam do mnie :
    http://opowiadanietw.blogspot.com/
    http://fanfictw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. a czemu ma się nie podobać ? ? ? git jest :D
    i akcja "Szminka" była ;>
    no mi się podobało ;>

    pisz szybko nexta, bo ludzie czekają ;]!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty nie jesteś zadowolona, ale ja jestem ^^
    I to bardzo :)
    Mrr...
    Sexytime !
    Wyszło Ci to wszystko po prostu cudownie ♥
    Powiadasz, że mnie zaskoczysz ?
    Po tym jak się dowiedziałam z radia, że Bieber będzie w Polsce to już chyba nikt nie będzie w stanie pobić tej wiadomości ;p
    Po prostu to nie w porządku, że on będzie a The Wanted nie !
    I to jeszcze w mieście w którym mieszkam !
    Załamałam się ;/
    Ale twój rozdział poprawił mi humor ;)
    Dawaj szybo nexta ;p

    Zapraszam również do mnie:
    http://thewanted-and-rosalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. haha Luke przez moje opo kojarzy sie z podrywaczem xd
    czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  9. nieeeeeeee ! Weź tego Lukea :D Niech nie idzie do tego klubu bo cos sie wydarzy :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rozdział
    ta szminka czekoladowa ... mmmmm
    zapraszam do mnie na świeżutki rozdział
    http://bsb-tw-fictionstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oddawaj tą szminkę :D
    świetny rozdział stryjenko :3
    next ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahah ;d Świetny rozdział troche zboczony ale fajny;d
    Zapraszam do mnie :
    http://thewantedbabyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostalas nominowana do The Versatile Blogger Award! Więcej u mnie :)
    http://love-story-in-london.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałam cię do The Versatile Blogger :)
    Więcej informacji u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award ;) !
    info u mnie : http://wantedowe-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do: The Versatile Blogger Award ;) Informacje na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś przeze mnie nominowana do Versatile Blogger Award !
    Więcej informacji znajdziesz na:
    http://thewanted-and-rosalie.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger-award.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  18. nominowałam cię ;*
    http://twgbkarollla.blogspot.com/2013/02/liebster-award-i-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń